!--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js05.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone -- !--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js5.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone --

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپوليس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


مهدوی کیا : پرسپوليس منزل آخر من است / نمي‌توانستم پرسپوليس را از دلم جدا كنم


 مهدي مهدوي كيا پس از بازگشت به پرسپوليس گفت: خوشحالم كه توانستم پس از 13 سال به پرسپوليس بازگردم.

مهدي مهدوي كيا درباره پيوستنش به پرسپوليس گفت: خوشحالم كه پس از 13 سال به پرسپوليس بازگشتم. اين علاقه قلبي من بود. روز گذشته با مصطفي دنيزلي جلسه‌اي خصوصي داشتم و او من را متقاعد كرد كه مي‌توانم در اين شرايط به پرسپوليس كمك كنم.



وي درباره بازگشتش به پرسپوليس و پوشيدن پيراهن اين تيم گفت: خاطرات بسيار خوبي از پرسپوليس دارم. جواني‌ام را در اين تيم گذراندم. دوست دارم حالا كه باتجربه شده‌ام با تجربه‌ام به پرسپوليس كمك كنم. مي‌خواهم در نيم فصل دوم به اعتمادي كه به من شده است جواب دهم. حقيقت اين است كه به خاطر هواداران به پرسپوليس برگشتم.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما با پيراهن 17 از پرسپوليس رفتيد، آيا دوست داريد اين پيراهن خاطره‌انگيز را دوباره به تن كنيد؟ گفت: براي من هيچ وقت اين چيزها مهم نبوده است، ضمن اينكه الان وسط فصل است.

مهدوي كيا در پاسخ به اين سوال كه آيا امسال با پيراهن پرسپوليس خداحافظي مي‌كنيد؟ گفت: در بازيگري، پرسپوليس منزل آخر من است، در صحبتي هم كه با دنيزلي داشتم، درباره حضورم تا پايان نيم فصل بود. هنوز قراردادي با پرسپوليس نبسته‌ام و تنها قولي كه به دنيزلي داده‌ام اين بوده است كه از يكشنبه در تمرين‌ها حاضر شوم.

وي در پاسخ به اين سوال كه براي مهدوي كيا تيم زياد بود اما شما با اصرارتان براي حضور در پرسپوليس بار ديگر تعصب‌تان را به اين تيم نشان داديد، گفت‌: هميشه گفته‌ام داستان پرسپوليس براي من از همه تيم‌ها جداست. وقتي شما از بچگي به چيزي علاقه‌مند هستيد نمي‌توانيد آن را از دل‌تان جدا كنيد. من هم هيچ وقت نمي‌توانستم روزهاي خوشي كه در پرسپوليس داشتم را از ياد ببرم. در تيمي بازيكن ثابت بودم كه در آن بازيكنان بزرگي مانند عابدزاده، محرمي، شاهرودي، نامجو مطلق، ادموند بزيك و علي دايي حضور داشتند. در اين چند وقت مطالب زيادي را در رسانه‌ها خواندم كه مي‌نوشتند مهدوي كيا براي حضور در پرسپوليس به آب و آتش زده است، هرچند اين مطالب مثبت بود اما براي من هواداران پرسپوليس اهميت زيادي داشتند.

وي افزود: در دو سالي كه به ايران بازگشته‌ام، هرجا پرسپوليسي‌اي را مي‌ديدم از من مي‌پرسيدند چه زماني به پرسپوليس مي‌آييد و وقتي قرار شد با دنيزلي به صورت خصوصي صحبت كنم، به خودم گفتم كه اگر پاسخم منفي باشد، تمام عمر شرمنده هواداران مي‌شوم. من بايد از همه دوستانم تشكر كنم. دوستان رسانه‌اي هم با مطالب‌شان از من حمايت كردند. برايم هميشه اولويت اين بوده كه در آرامش بازي كنم.

وي افزود: در ابتداي فصل و با وجود آن اتفاقاتي كه برايم افتاد تنها كسي كه به صورت عملي و نه در حد حرف از استيلي حمايت كرد من بودم و حالا خوشحالم كه به خاطر هواداران دوباره به پرسپوليس بازگشتم.

وي درباره وضعيت كنوني پرسپوليس گفت: هنوز از نزديك تيم را نديده‌ام اما پرسپوليس با برخي مصدوميت‌ها مواجه است.

يكي از اتفاقات جالب درباره مهدوي كيا رويارويي دوباره او با توماس دال سرمربي سابق هامبورگ است. دال كه همبازي مهدوي كيا و هم مربي او بوده، اين روزها سرمربي الهلال عربستان، حريف پرسپوليس است. مهدوي كيا در اين باره گفت: فكر مي‌كنم كه اين از اتفاقات جالب فوتبال است كه ما پس از سال‌ها دوباره با هم روبه‌رو مي‌شويم و برايم شيرين است.

وي در پاسخ به اين سوال كه اما دال يك فصل شما را اذيت كرد، گفت: بعد از آن فصل روزهاي خوبي را در كنار هم داشتيم. دال مربي سال بوندسليگا شد و من بهترين مدافع ليگ آلمان و روبه‌رو شدن دوباره من با دال اتفاق شيريني است.

مهدوي كيا در ادامه با تشكر از مهندس عابديني و رويانيان گفت: ماه‌هاي خوبي را در داماش پشت سر گذاشتم و با كمك بازيكنان و كادر فني نتايج خوبي كسب كرديم. هواداران واقعي داماش هم به ما لطف داشتند و با تشويق‌هايشان به ما روحيه دادند. در مورد آن اتفاقات و افراد خاص كه مشكلاتي را ايجاد كردند، در آينده در برنامه تلويزيوني كه هم مردم صدايم را بشنوند و هم تصويرم را ببينند صحبت خواهم كرد اما اميدوارم داماش با هواداران واقعي‌اش به نتايج خوبش ادامه دهد و من براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : معین کریمی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 11 / 10 / 1390برچسب:, | ساعت : 4:44 قبل از ظهر

آخرين مطالب ارسالي

پیوس: کی روش باید زیر نظر فدراسیون کار کند و ساز مخالف نزند
حلالي: مشكل پرسپوليس اين است كه خوب بسته نشده
سامی جابر : تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش است
اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس
گزارش تصویری : الهلال 1-1 پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند / مهدوی کیا به بازی با مس هم نمی رسد
کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت/رویانیان به قطر رفت
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح پایتخت
دانلود ویدئوی گل پرسپولیس به الهلال
دنیزلی: می‌توانستیم برابر الهلال پیروز شویم/ یک امتیاز هم خوب است
هاسک: دفاع پرسپولیس سد محکمی بود/ برای مهار کریمی دست به تعویض زدم
خوشحالی پرسپولیسی‌ها در رختکن و اعتراض سرمربی الهلال به داور
توقف الهلال برابر پرسپولیس در ریاض در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
برتری پرسپولیس در زمین الهلال در نیمه اول
برخورد گرم سامی‌الجبار با مهدوی‌کیا و کریمی/ تعجب دنیزلی از نیمکت‌نشینی مهاجم سوئدی
تساوی الشباب و الغرافه در اولین مسابقه گروه چهارم
آبیاری چمن ورزشگاه 2 ساعت پیش از آغاز بازی/ عربستانی‌ها به دنبال مهدوی‌کیا
کریمی: می خواهم هواداران را غافلگیر کنم
آخرین تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود
کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس - الهلال ساعت 15 فردا برگزار می شود

درباره ما


به وبلاگ پرسپولیس خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپوليس و آدرس perspolisnew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت