!--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js05.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone -- !--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js5.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone --

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپوليس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


مرگ خوب است ، فقط برای پرسپولیس

 

رد درخواست عفو مدت باقی مانده محرومیت محمد نصرتی مدافع پرسپولیس توسط کمیته استیناف ، برگی دیگر از افتخارات فدراسیون فوتبال در راستای ضدیت با تیم همیشه مردمی پرسپولیس را رقم زد.


کمیته استیناف که بارها در نقش منجی تیمهای لیگ برتری ظاهر شده و محرومیت های بعضاً طولانی مدت و به حق بازیکنان آنها را به مناسبتهای مختلف مورد بخشش قرار داده بود این بار در اولین درخواستی از این جنس از جانب مردمی ترین تیم ایران ، قلم قرمز بر این تقاضا کشید تا سیاست یک بام و دو هوای آن بیش از پیش نمود پیدا کند.


به خاطر داریم بازیکن عراقی را که کمک داور بازی برابر پرسپولیس را مورد نوازش خود قرار داد و محرومیت وی بابت این عمل غیر قابل بخشش در چندین مرحله کم و کمتر شد و در نهایت با به راه انداختن کارناوال "صندلی" در ورزشگاه و دستور رئیس سازمان تربیت بدنی در ایام دهه فجر ، با 4 جلسه بیرون ماندن از ترکیب به پایان رسید. (مرجع خبری)تیم هایی که محرومیت از حضور تماشاگرانشان بنا به عللی که هیچگاه منطقی به نظر نمی آمد به راحتی لغو می شد و حتی در برخی موارد محرومیت دوپینگ بازیکنان فوتبال پس از فرجام خواهی به نصف یا کمتر کاهش می یافت.


تنها در فوتبال ایران است که میتوان این همه تبعیض را مشاهده کرد. در این فوتبال  مدیر یک باشگاه به خاطر  برخوردی که به وضوح پشت محوطه جریمه انجام شده فریادهای گوش خراش مظلومیت پنالتی از دسته رفته را سر میدهد تا داوران محترم و عادل! کشورمان در دو مسابقه بعدی پنالتی های فولاد و تراکتورسازی را نبینند و 6 امتیاز کامل را برای تیم او کادوپیچ کنند.


در فوتبالی که مدیر عامل یک تیم شهرستانی که داعیه پرطرفدارترین تیم جهان! را دارد با نفوذ در تشکیلات سیاسی و غیر ورزشی بارها مانع برخورد انضباطی با رفتارهای هنجار شکن تماشاگرانش شده ، بازیکنان به راحتی هرچه تمام تر گوشه زمین را مکان مناسبی برای قضای حاجت میبینند و آب از آب تکان نمیخورد ولی شادی پس از گل یک بازیکن کیان مقدسات را به خطر می اندازد و همگان از هر قشری را به عکس العمل وا میدارد و نتیجه آن میشود حذف دو بازیکن یک تیم برای مدتی نامعلوم...


بله اینجا لیگ برتر فوتبال ایران است و هرکه فریاد و پرخاشگری هایش بیشتر باشد ، منافع بیشتری کسب میکند و تیمهایی که قصد حرکت در مسیر قانون را دارند به هیچ کجا نخواهند رسید. شاید اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس هم بسان هم سلفان خود پس از پیشامد هر ماجرایی ، ولو جزئی به ناحق جنجال به پا میکردند و یا در سیستم رسانه ای نوشتاری و دیداری کشور نفوذی پرقدرت داشتند و در مواقع لازم از ساپورت مافیای رسانه ای استفاده میکردند اکنون رقابت قهرمانی بین پرسپولیس و تیمهای دیگر بود.

این فصل کابوس وار تقریبا به انتها نزدیک می شود. کابوسی که نه فقط به دلیل نتایج تیم بوده بلکه ماحصل سلسله تصمیمات تشکیلاتی فراتر از یک باشگاه برای از حرکت انداختن یک تیم به هر حربه ای بود و این در ذهن هواداران میلیونی پرسپولیس تا ابد باقی خواهد ماند...

علی ستایش

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : معین کریمی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:, | ساعت : 8:55 قبل از ظهر

آخرين مطالب ارسالي

پیوس: کی روش باید زیر نظر فدراسیون کار کند و ساز مخالف نزند
حلالي: مشكل پرسپوليس اين است كه خوب بسته نشده
سامی جابر : تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش است
اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس
گزارش تصویری : الهلال 1-1 پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند / مهدوی کیا به بازی با مس هم نمی رسد
کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت/رویانیان به قطر رفت
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح پایتخت
دانلود ویدئوی گل پرسپولیس به الهلال
دنیزلی: می‌توانستیم برابر الهلال پیروز شویم/ یک امتیاز هم خوب است
هاسک: دفاع پرسپولیس سد محکمی بود/ برای مهار کریمی دست به تعویض زدم
خوشحالی پرسپولیسی‌ها در رختکن و اعتراض سرمربی الهلال به داور
توقف الهلال برابر پرسپولیس در ریاض در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
برتری پرسپولیس در زمین الهلال در نیمه اول
برخورد گرم سامی‌الجبار با مهدوی‌کیا و کریمی/ تعجب دنیزلی از نیمکت‌نشینی مهاجم سوئدی
تساوی الشباب و الغرافه در اولین مسابقه گروه چهارم
آبیاری چمن ورزشگاه 2 ساعت پیش از آغاز بازی/ عربستانی‌ها به دنبال مهدوی‌کیا
کریمی: می خواهم هواداران را غافلگیر کنم
آخرین تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود
کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس - الهلال ساعت 15 فردا برگزار می شود

درباره ما


به وبلاگ پرسپولیس خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپوليس و آدرس perspolisnew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت