!--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js05.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone -- !--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js5.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone --

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپوليس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


از الکس فرگوسن تا مصطفی دنیزلی/ افندی در حال ساختن است

 

شرایط امروز پرسپولیس را می توان با وضعیت منچستر یونایتد در فصل جاری قیاس کرد.

 

همیشه سعی کرده‌ام از مقایسه فوتبال روز دنیا با فوتبال خودمان پرهیز کنم زیرا ساختارهای فوتبال ما از بعد نرم افزاری، سخت افزاری، مدیریت، قدمت و برنامه ریزی اجازه نمی‌دهد مقایسه‌ای بین منچستریونایتد و پرسپولیس داشته باشیم.

 

اما شاید وقایع این فصل این دو تیم بتواند اندکی از فرهنگ نوین فوتبال را به ما بنمایایند.

 

منچستر یونایتد از لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا حذف شده، این تیم در شنبه گذشته در یک بازی حساس بازی جام حذفی را هم از دست داد و در لیگ با مشکلات فراوان پشت سر رقیب همشهری‌اش یعنی منچسترسیتی است. بسیاری از طرفداران منچستریونایتد چندان امیدی برای کسب جام توسط شاگردان فرگوسن ندارند اما به او اعتماد دارند زیرا تیم فرگوسن با لشگری از مصدومان مواجه شده و در حال حاضر مشغول ساختن نسل جدیدی از فوتبالیست‌های جدید است. این یک واقعیت است که منچستریونایتد در درون دروازه، خط دفاعی و خط حمله با معضل رو به رو است اما فرگوسن می‌خواهد تیم جدیدی را بسازد و مردم هم به او اعتماد می‌کنند.

 

پرسپولیس قهرمان دو دوره قبلی جام حذفی امسال عملا شانسی برای قهرمانی ندارد. این تیم در لیگ نیز با فاصله‌ای زیاد پشت سر تیم‌های دیگر تیم‌ها در جایگاه هشتم است و از جام حذفی نیز بیرون رفته و باید برای لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خودش را آماده کند. پرسپولیس در تهران دو امتیاز مهم را در برابر ذوب آهن از دست داد اما تز معروف دنیزلی را اجرا کرد. بخاطر داریم چند سال پیش که دنیزلی در پرسپولیس مشغول به کار بود وقتی از او پرسیدند چرا تیم شما خوب بازی می‌کند اما نتیجه کافی را نمی‌گیرد تنها پاسخ داد: «اگر مردم دنبال نتیجه بودند از روی اینترنت و یا گوش دادن به اخبار از طریق رسانه‌ها می‌توانستند به مقصود خود برسند اما تیم من می‌خواهد فوتبال زیبائی نمایش دهد تا مردمی که پول داده‌اند تا فوتبال ببینند از دیدن آن سیراب شوند». و چنین است که فوتبال دنیزلی از نوع دل‌پسند است.

 

پرسپولیس دنیزلی می‌خواهد جوانان خود را آزمایش کند، مردانی چون حسین هوشیار. نگاه کنید او از شهرداری یاسوج آمده و می‌تواند ما را به یاد دروازه بانان بزرگی بیاندازد که از تیم‌های کوچک به تیم‌های بزرگ آمدند و بزرگ شدند، کسانی چون زنده یاد ناصرخان حجازی که از نادر به تاج و بعد استقلال رفت و یا بهروز سلطانی که از کیان به پرسپولیس پیوست و یا عابدزاده که از تام به استقلال و بعد به پرسپولیس رفت.

 

مردانی چون نوروزی و علی عسگر و اولادی جوانانی هستند که دنیزلی به دنبال ارائه فوتبال شناور با آنهاست. پرسپولیس مشغول ساختن تیم جدید است و به همین دلیل می‌گوئیم چرا نباید مثل تماشاگران منچستریونایتد باشیم که به فرگی اعتماد کردند. پرسپولیس در مقابل یکی از تاکتکی‌ترین تیم‌های فوتبال ما، ۷۰درصد به ۳۰درصد صاحب توپ و میدان بود. پرسپولیس خوب فوتبال بازی می‌کند. آنها پاس‌های صحیح زیادی می‌دهند و موقعیت خوبی درست می‌کنند. این تیم مشغول جابجائی است اما اگر نتیجه نمی‌گیرد به دلیل آن است که مشغول ساختن است و این یعنی اینکه در این فوتبال باید به دنیزلی‌ها بها داد.

 

به یاد بیاوریم روزی که رایکارد به بارسا آمد، خیلی‌ها او را باور نداشتند اما او در سال اول حضورش به تیم اعتماد به نفس کافی داد و از سال بعد قهرمان لا لیگا و قهرمان اروپا شد، حالا در مورد فرگوسن نیز همین تصور را داریم و دنیزلی هم باید مورد حمایت ما باشد که به فوتبال بها می‌دهد. ما باید یاد بگیریم برای ساختن تیم صبر کنیم و بتوانیم بگوئیم شعور کافی از فوتبال داریم.


نظرات شما عزیزان:

امیرعلی:
ساعت15:35---10 بهمن 1390
چرا خودتون خسته می کنید ؟
با این اخلاق های زشتتون
لب گیری و همجنس بازی وسط زمین جلوی چشم میلیونها نفر
خاک بر سرتون...بی....
عشق فقط فقط استـــــــــــــــــــــــقلال


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : معین کریمی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 10 / 11 / 1390برچسب:, | ساعت : 3:28 بعد از ظهر

آخرين مطالب ارسالي

پیوس: کی روش باید زیر نظر فدراسیون کار کند و ساز مخالف نزند
حلالي: مشكل پرسپوليس اين است كه خوب بسته نشده
سامی جابر : تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش است
اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس
گزارش تصویری : الهلال 1-1 پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند / مهدوی کیا به بازی با مس هم نمی رسد
کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت/رویانیان به قطر رفت
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح پایتخت
دانلود ویدئوی گل پرسپولیس به الهلال
دنیزلی: می‌توانستیم برابر الهلال پیروز شویم/ یک امتیاز هم خوب است
هاسک: دفاع پرسپولیس سد محکمی بود/ برای مهار کریمی دست به تعویض زدم
خوشحالی پرسپولیسی‌ها در رختکن و اعتراض سرمربی الهلال به داور
توقف الهلال برابر پرسپولیس در ریاض در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
برتری پرسپولیس در زمین الهلال در نیمه اول
برخورد گرم سامی‌الجبار با مهدوی‌کیا و کریمی/ تعجب دنیزلی از نیمکت‌نشینی مهاجم سوئدی
تساوی الشباب و الغرافه در اولین مسابقه گروه چهارم
آبیاری چمن ورزشگاه 2 ساعت پیش از آغاز بازی/ عربستانی‌ها به دنبال مهدوی‌کیا
کریمی: می خواهم هواداران را غافلگیر کنم
آخرین تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود
کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس - الهلال ساعت 15 فردا برگزار می شود

درباره ما


به وبلاگ پرسپولیس خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپوليس و آدرس perspolisnew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت