!--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js05.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone -- !--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js5.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone --

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپوليس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


محمدی: دربی 74 یک مسابقه عادی نیست

 

رئیس سازمان لیگ گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس یک بازی عادی تلقی نمی شود و تمام جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

به نقل از کمیته فرهنگی سازمان لیگ، سازمان لیگ برتر در راستای اجرای طرح« همیار فرهنگی لیگ برتر»، نشست مشترکی ر ا با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  امروز صبح در محل سازمان لیگ برگزار کرد.

 

 

در این نشست که با حضور عزیزاله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر، ظاهر رستمی دبیرکل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، حمیدرضا احمدی رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ و حجت الله هاشم بیگی عضو کمیته فرهنگی سازمان لیگ برگزار گردید، طرفین بر ارائه راهکارهای مختلف جهت پشتیبانی امدادی از تماشاگران فوتبال تأکید کردند.

 

 

 

در این نشست، عزیزاله محمدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قبلی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمات امدادی به تماشاگران فوتبال، گفت: اعتقاد من این است که هلال احمر نقش بسیار اساسی در خدمت رسانی به مردم دارد و از سوی دیگر، ورزش و علی الخصوص فوتبال، فرصت هایی را برای کشور ایجاد می کند و به عنوان یک تفریح و سرگرمی بسیار مهم برای جوانان است.

 

محمدی ادامه داد: مسابقه استقلال – پرسپولیس به عنوان یک مسابقه عادی تلقی نمی شود و تمام بدنه جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و طبیعی است که استقبال از این مسابقه فراتر از حد تصور می باشد. خیلی از جوانان، شب قبل از مسابقه در اطراف استادیوم آزادی مستقر می شوند تا بتوانند صبح روز مسابقه بلیط مسابقه را تهیه کنند. لذا، ما باید در حد توان امکانات رفاهی مناسبی از قبیل؛ امکانات مواد غذایی، خدمت امدادی، سرویس بهداشتی سیار و... را برای تماشاگران فراهم آوریم.

 

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم که در مسابقات فوتبال، آرامش بر مردم حکمفرما باشد و با خیال آسوده از تماشای مسابقه لذت ببرند.

 

در ادامه جلسه، ظاهر رستمی ضمن تشکر از تمام کسانی که در حوزه ورزش بصورت صادقانه فعالیت می کنند، گفت: لازم می دانم از اعضای محترم سازمان لیگ بابت زحماتشان تشکر کنم. بنده سال های زیادی در سازمان بهزیستی و در حوزه آسیب های اجتماعی مسئولیت داشته ام. باید قبول کنیم که در حال حاضر، آسیب های اجتماعی فراوانی از قبیل؛ اعتیاد به مواد مخدر و... جوانان را تهدید می کند.

 

رستمی ادامه داد: اعتقاد راسخ بنده این است که هیچ جایی به اندازه ورزش نمی تواند از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کند. البته، ورزش نیز بدون توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی نمی تواند موفقیتی کسب کند. باید با یک برنامه ریزی مناسب و منسجم، برنامه های فرهنگی و تربیتی را در کنار ورزش بکار گرفت تا با اهداف متعالی دست یابیم.

 

وی افزود: نباید ورزش را فقط وظیفه وزارت ورزش و جوانان یا ارگان خاصی بدانیم، بلکه تمام بدنه جامعه باید به مسئله ورزش توجه نمایند. ما هم درصدد هستیم با برنامه ریزی مناسب در حوزه ورزش فعالیت گسترده ای داشته باشیم و تاکنون نیز دهها سالن ورزشی را در راستای اهداف خویش برای ورزش های مختلف بازسازی کرده ایم.

 

دبیرکل هلال احمر تأکید نمود: فوتبال هیچ گاه برای جامعه یک چالش نیست. زمانی چالش خواهد بود که بصورت تک بعدی به این ورزش نگاه کنیم و امور تربیتی و فرهنگی را در کنار شور جوانان در نظر نگیریم. زمانی که یکصد هزار نفر در جایی جمع می شوند، بهترین فرصت برای تبلیغ خط فکری مناسب در بین جوانان است.

 

ظاهر رستمی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه در آینده بتوانیم همکاری های گسترده ای را در راستای خدمت به تماشاگران عزیز فوتبال داشته باشیم، گفت: به اعتقاد من اگر تعداد زیادی از امدادگران در داخل سکوهای ورزشگاه مستقر شوند، خود این مسئله باعث آرامش روحی و روانی تماشاگران می شود و لذا باید به سمتی حرکت کنیم که در آیند تعداد امدادگران داخل ورزشگاه را با همکاری همدیگر افزایش دهیم.

 

عزیزاله محمدی نیز تاکید کرد: سازمان لیگ نیز در راستای اهداف بشردوستانه و صلح و دوستی هلال احمر تلاش خواهد نمود و از هلال احمر تقاضا داریم در زمینه آموزش امدادی نیروهای داوطلب سازمان لیگ نیز همکاری نماید.در پایان این جلسه، عزیزاله محمدی با اهدای لوح تقدیر از زحمات  دبیر کل و اعضای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بابت همکاری آنان در مسابقات اخیر شهرآورد پایتخت تقدیر و تشکر کرد. 

 

لازم به ذکر است که طرح همیار فرهنگی شامل کارگروه‌های مختلفی از قبیل؛ همیار پلیس، همیار بهداشت، همیار تاکسیرانی، همیار هوادار، همیار آسیب شناسی، کارگروه اساتید و دانشجویان و همیار هلال احمر می باشد که با استقبال خوب جمعیت هلال احمر و دستور دبیر کل این جمعیت، « همیار هلال احمر» از امروز فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

 

همچنین، بنا به دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، تعداد زیادی از امدادگران این جمعیت در هفتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت در کنار همیاران فرهنگی و در قالب« همیار هلال احمر» حضور خواهند داشت و در داخل سکوهای ورزشگاه به تماشاگران فوتبال خدمات امدادی و درمانی ارائه خواهند نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : معین کریمی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 10 / 11 / 1390برچسب:, | ساعت : 12:42 قبل از ظهر

آخرين مطالب ارسالي

پیوس: کی روش باید زیر نظر فدراسیون کار کند و ساز مخالف نزند
حلالي: مشكل پرسپوليس اين است كه خوب بسته نشده
سامی جابر : تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش است
اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس
گزارش تصویری : الهلال 1-1 پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند / مهدوی کیا به بازی با مس هم نمی رسد
کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت/رویانیان به قطر رفت
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح پایتخت
دانلود ویدئوی گل پرسپولیس به الهلال
دنیزلی: می‌توانستیم برابر الهلال پیروز شویم/ یک امتیاز هم خوب است
هاسک: دفاع پرسپولیس سد محکمی بود/ برای مهار کریمی دست به تعویض زدم
خوشحالی پرسپولیسی‌ها در رختکن و اعتراض سرمربی الهلال به داور
توقف الهلال برابر پرسپولیس در ریاض در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
برتری پرسپولیس در زمین الهلال در نیمه اول
برخورد گرم سامی‌الجبار با مهدوی‌کیا و کریمی/ تعجب دنیزلی از نیمکت‌نشینی مهاجم سوئدی
تساوی الشباب و الغرافه در اولین مسابقه گروه چهارم
آبیاری چمن ورزشگاه 2 ساعت پیش از آغاز بازی/ عربستانی‌ها به دنبال مهدوی‌کیا
کریمی: می خواهم هواداران را غافلگیر کنم
آخرین تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود
کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس - الهلال ساعت 15 فردا برگزار می شود

درباره ما


به وبلاگ پرسپولیس خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپوليس و آدرس perspolisnew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت